Support

Vi hjälper er om något går fel! Oavsett om det handlar om servermiljön, klientproblem eller applikationsfrågor kan vi hjälpa er. Upplägget styrs av era behov. Kontakta oss så hjälper vi er att hitta en bra lösning.

Teknisk support

Teknisk support handlar oftast om att vi hjälper er med fel i klienter och servermiljön. Det kan vara tjänster som stannat eller allmänna instabilitetsproblem. Om det är något djupare problem kontaktar vi Qlik  och hittar en lösning tillsammans med dem.

Applikationssupport

Med applikationssupport hjälper vi er med fel i era QlikView- och Sense-applikationer. Vi hjälper självklart  alltid er, men med applikationssupport tar vi fram dokumentation och ser vi till att flera konsulter är insatta i era lösningar.  Under sommaren går ofta den ordinarie personalen på semester och då kan det vara bra med en backuplösning. Vi ser till att någon alltid svarar telefonen och kan gå in och lösa eventuella problem.

Kontakta oss för att diskutera vilka upplägg som passar för er. Vi kan erbjuda olika nivåer av svars- och lösningstid.